ხშირად დასმული კითხვები

თუ ვერ იპოვე შენს კითხვაზე პასუხი, დაგვიკავშირდი და ჩვენი გუნდი უმოკლეს დროში გიპასუხებს

დაგვირეკე

032 2401717
577 490086

მოგვწერე

help@fly.ge

გვესტუმრე

თბილისი, საქართველო, ჩუბინაშვილის ქ.50

ვებ-გვერდ „ფლაი.ჯი“-ზე ბილეთის შესაძენად, შეარჩიეთ სასურველი ავიაბილეთის კატეგორია, შეიყვანეთ მონაცემები, რომელსაც ითხოვს ვებ-გვერდი. ღირებულების გადახდისას, გამოიყენეთ ნებისმიერი ბანკის პლასტიკური ბარათის მონაცემები. ამ პროცესის დასრულების შემდეგ, ელექტრონული ბილეთი გადმოგეგზავნებათ თქვენს მიერ მითითებულ ელ.ფოსტაზე. ასევე, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ელ.ფოსტაზე იმის შესახებ, რომ ავიაბილეთი შეძენილია. თუ ავიაბილეთის შეძენისას, გაჩნდება რაიმე პრობლემა, ამ შემთხვევაშიც, იღებთ შეტყობინებას ელ.ფოსტაზე შექმნილი პრობლემების შესახებ.  ბილეთის შეძენის შემდეგ, შეგიძლიათ ამობეჭდოთ ბილეთი და წარადგინოთ იგი აეროპორტში. ასევე, შესაძლებელია ხელთ იქონიოთ ავიაბილეთის ელექტრონული ვერსია მობილურ ტელეფონში. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მობილური ტელეფონის ეკრანი არ უნდა იყოს დაზიანებული და ეკრანის განათება უნდა იყოს მაქსიმალური.

შეძენილი ბილეთის გადაცვლის პროცესს განსაზღვრავს იმ ავიაკომპანიის წესები, რომლის ბილეთიც გაქვთ შეძენილი. „ფლაი.ჯი“, მიუხედავად იმისა, რომ ანთავსებს თავის ვებ-გვერდზე სხვადასხვა ავიაკომპანიის ბილეთს, ექვემდებარება ბილეთის გადაცვლის იმ წესებს, რომლებიც შემუშავებულია კონკრეტული ავიაკომპანიის მიერ. ეს წესები ინდუვიდუალურია თითოეული ავიაკომპანიისათვის და თითოეული ბილეთისათვის. ბილეთის გადაცვლის სურვილის შემთხვევაში, წინასწარ უნდა მიმართოთ „ფლაი.ჯის“ დახმარების ჯგუფს ვებ-გვერდის საშუალებით. ჩვენ გავარკვევთ თქვენთვის საინტერესო ყველა საკითხს ავიაკომპანიასთან და დაგიბრუნებთ პასუხს.

ამობეჭდილი ბილეთის წარდგენა აეროპორტში არ არის აუცილებელი. შეგიძლიათ მობილური ტელეფონით წარადგინოთ შეძენილი ბილეთი. ამ შემთხვევაში გასათვალისწინებელია, რომ მობილური ტელეფონის ეკრანი არ უნდა იყოს დაზიანებული და ეკრანის განათება მაქსიმუმამდე უნდა იყოს აწეული.

შეძენილი ბილეთის დაბრუნების პროცესს განსაზღვრავს იმ ავიაკომპანიის წესები, რომლის ბილეთიც გაქვთ შეძენილი. „ფლაი.ჯი“, მიუხედავად იმისა, რომ ანთავსებს თავის ვებ-გვერდზე ავიაკომპანიის ბილეთებს, ექვემდებარება ბილეთის დაბრუნების იმ წესებს, რომლებიც შემუშავებულია ავიაკომპანიის მიერ. ეს წესები ინდუვიდუალურია თითოეული ავიაკომპანიისათვის და თითოეული ბილეთისათვის. ბილეთის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, უნდა წინასწარ მიმართოთ ვებ-გვერდის საშუალებით „ფლაი.ჯის“ დახმარების ჯგუფს, რომელიც გაარკვევს თქვენთვის საინტერესო ყველა საკითხს ავიაკომპანიასთან და დაგიბრუნებთ პასუხს.

იახ, შესაძლებელია

ავიაბილეთის გადაცემა სხვა მგზავრისათვის, უმეტეს შემთხვევაში, შეუძლებელია. განსაკუთრებულ შემთხვევებში, გამონაკლისის სახით, ეს საკითხი იხილება და წყდება ავიაკომპანიაში.  ბილეთის სხვა მგზავრისათვის გადაცემის სურვილის შემთხვევაში, წინასწარ უნდა მიმართოთ ვებ-გვერდის საშუალებით „ფლაი.ჯის“ დახმარების ჯგუფს, რომელიც გაარკვევს თქვენთვის ყველა საინტერესო საკითხს ავიაკომპანიასთან და დაგიბრუნებთ პასუხს.

დიახ, შესაძლებელია

VISA / MasterCard / Amex /Pay Pal

შეძენილი ბილეთები შეგიძლიათ მოიძიოთ თქვენს მიერ მითითებულ ელ.ფოსტაზე ან „პირად კაბინეტში“.,

დიახ, აუცილებელია

თუ ელ.ფოსტაზე მოსული შეტყობინება ბილეთის შეძენის შესახებ არ გაქვთ წაშლილი, შეძლებთ ბილეთის ხელახლა ამობეჭდვას ან მობილურ ტელეფონში გადმოწერას. წინააღმდეგ შემთვევაში, გთხოვთ დაუკავშირდეთ „ფლაი.ჯის“ მხარდაჭერის ჯგუფს,  რომელიც დაგეხმარებათ აღნიშნული პრობლემის მოგვარებაში.

„ფლაი.ჯის“ ვებ-გვერდზე განთავსებული ბილეთების შეძენა შესაძლებელია მხოლოდ ონლაინ, ჩვენს ვებ-გვერდზე. სალაროებში ჩვენი ბილეთები არ იყიდება.